قالیشویی صادقیه

قالیشویی صادقیه


راهنمای کامل درباره خدمات قالیشویی چله ابریشم در صادقیه

با رواج زندگی شهرنشینی و گسترش ساخت و ساز آپارتمان دیگر مانند گذشته امکان شستشوی فرش و موکت در منزل فراهم نیست و افراد مجبورند شستشوی انواع فرش و موکت را برون‌سپاری کنند تا کارکنان قالیشویی این کار را انجام دهند. اما اینکه کدام قالیشویی را برای دریافت خدمات شستشو انتخاب کنیم مهم است. این مطلب راهنمای کاملی درباره خدمات قالیشویی چله ابریشم در صادقیه است. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق تا آخر مطلب همراه ما باشید.

قالیشویی صادقیه عضو رسمی اتحادیه قالیشویان است که خدمات باکیفیت و مطلوبی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تعرفه ارائه خدمات در این مجموعه طبق نرخنامه‌های اتحادیه و کاملا منصفانه است.
موارد زیر مهم‌ترین خدمات قالیشویی چله ابریشم در صادقیه است.

خدمات قالیشویی چله ابریشم در صادقیه

قالیشویی چله ابریشم سابقه درخشانی در زمینه خدمات شستشو و لکه‌برداری و رفوی فرش‌های کهنه و آسیب‌دیده دارد و توانسته طی سال‌های فعالیت خود رضایت بیشتر مشتریان را جلب کند.  

شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی

ریختن خوراکی و نوشیدنی روی فرش موجب ایجاد لکه و تغییر رنگ الیاف فرش می‌شود. در صورتی که این لکه‌ها را به موقع تمیز نکنید و روی فرش و موکت باقی بمانند، کیفیت الیاف فرش را کاهش می‌دهند و به مرور زمان موجب پوسیدگی یا پارگی فرش هم می‌شوند.

 بنابراین بهتر است از خدمات یک قالیشویی معتبر استفاده کنید تا کارکنان فرش و موکت منزل شما را لکه‌برداری و تمیز کنند و ماندگاری و طول عمر آن‌ها را افزایش دهند. 

قالیشویی چله ابریشم در صادقیه از دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته و تخصصی برای لکه‌برداری و شستشوی فرش و موکت استفاده می‌کند و سعی می‌کند با تکیه بر مهارت و توانایی کارکنان قالیشویی، تمام لکه‌های غذا و نوشیدنی روی فرش و موکت را تمیز نماید. 

شستشوی تابلو فرش

نشستن گرد و غبار روی تابلو فرش موجب کدر شدن رنگ آن می‌شود و زیبایی و جلوه ظاهری تابلو فرش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شستن تابلو فرش در منزل امکان‌پذیر نیست و باعث خراب شدن و ترکیب رنگ الیاف آن می‌شود. بنابراین بهتر است از خدمات قالیشویی چله ابریشم در صادقیه استفاده کنید تا گرد و غبار و لکه‌های روی تابلو فرش را تمیز کنید.

قالیشویی صادقیه چله ابریشم

خدمات رفو فرش‌های کهنه و آسیب دیده

گذر زمان باعث می‌شود، فرش‌های دستبافت و ماشینی کهنه و فرسوده شوند. در واقع با گذر زمان پرزهای فرش‌ها از بین می‌روند و ریشه‌ها فرسوده می‌شوند. در قالیشویی چله ابریشم در صادقیه خدمات مختلف رفو و بازسازی فرش‌های پاره و کهنه توسط رفوکاران حرفه‌ای و متخصص انجام می‌شود.
پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت رفوی فرش‌های کهنه از خدمات بهترین قالیشویی در غرب تهران استفاده کنید تا بتوانند فرش‌های کهنه را ترمیم کنید و باز هم از آن‌ها استفاده کنید.

خدمات خشکشویی مبلمان و صندلی‌ها ناهار خوری

همانطور که ریختن غذا و نوشیدنی روی فرش و موکت اجتناب‌ناپذیر است، ممکن است مبلمان و صندلی‌های ناهارخوری هم لکه‌دار و کثیف شوند و نیاز به شستشو و تمیز کردن داشته باشند. 

کارکنان بهترین قالیشویی تهران خدمات متنوع خشکشویی مبلمان و صندلی ناهارخوری را در محلی که شما بخواهید انجام می‌دهند. آن‌ها برای ارائه این خدمات از شوینده‌‌های درجه یک و مرغوب استفاده می‌کنند تا بتوانند لکه‌ها را به خوبی تمیز کنند و رضایت مشتریان را جلب کنند. 

در صورتی که از خدمات خشکشویی در محل استفاده کنید، لازم نیست بابت رفت و آمد یا حمل و نقل مبلمان و صندلی‌ها زمان و هزینه صرف کنید. با استفاده از این خدمات می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد و در کوتاه‌ترین زمان از خدمات مختلف قالیشویی در صادقیه استفاده کنید.  

خدمات خشکشویی تشک خوشخواب

نشستن گرد و غبار روی تشک موجب آلوده شدن آن می‌شود. از طرف دیگر سلول‌های مرده پوستی هنگام خواب روی تشک می‌ریزد و آن را کثیف می‌کند. بنابراین در قالیشویی چله ابریشم در صادقیه خدمات خشکشوئی تشک‌های خوشخواب هم به مشتریان ارئه می‌شود. بهتر است بدانید خدمات خشکشوئی انواع تشک‌های خوشخواب تک نفره و دو نفره و تشک‌های طبی توسط کارکنان قالیشوئی چله ابریشم در محل و با استفاده از شوینده‌های درجه یک انجام می‌شود.
در صورتی که نسبت به شستشوی به موقع تشک خوشخواب بی‌توجهی کنید، مشکلاتی نظیر حساسیت تنفسی یا مشکلات پوستی ایجاد می‌شود و موجب گرفتاری شما می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم هر چند وقت یک بار تشک‌های خوشخواب تک نفره یا دو نفره را شستشو و تمیز کنید.

بروزترین دستگاه ها در قالیشویی چله ابریشم بهترین قالیشویی صادقیه

نحوه ثبت سفارش در قالیشویی چله ابریشم صادقیه چگونه است؟

قالیشویی چله ابریشم در صادقیه برای آسایش و راحتی متقاضیان استفاده از خدمات، دو شیوه ثبت سفارش در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. 

• ثبت سفارش تلفنی برای استفاده از خدمات شستشوی فرش و موکت 

متقاضیان برای ثبت سفارشات شستشوی فرش و موکت یا خدمات خشکشویی تشک و مبلمان می‌توانند با شماره تلفن ۲۶۶۰۳۷۵۸ تماس بگیرند. 

• ثبت سفارش آنلاین 

یکی از خدمات خاص و ممتاز قالیشویی چله ابریشم این است که امکان ثبت سفارش آنلاین را برای مشتریان فراهم می‌کند. در این شیوه متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی سفارشات شستشوی فرش و موکت یا خشکشویی را ثبت کنند. 

قالیشویی صادقیه

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی چله ابریشم در شعبه صادقیه

قالیشویی چله ابریشم به واسطه خدمات مطلوب و درجه یک مشهور و زبانزد است و سفارشات را به موقع به مشتریان تحویل می‌دهد. تعهد و مسئولیت‌پذیری کارکنان قالیشویی چله ابریشم باعث شده تمام اقدامات لازم برای شستشوی فرش‌های دستبافت و ماشینی، موکت و تابلو فرش باکیفیت بالا انجام می‌شود. همچنین تعرفه‌های شستشو و خشکشویی کاملا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. 

در نهایت لازم است بدانید برای دریافت خدمات از این مجموعه لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانید؛ چون سفارشات به موقع آماده می‌شوند. 

جمع بندی

شستن فرش و موکت یا تمیز کردن مبلمان و صندلی ناهار خوری در منزل کاری سخت و غیر قابل امکان است و لازم است از خدمات قالیشویی‌ها استفاده کنیم. در این مطلب سعی کردیم به کسانی که در صادقیه و اطراف آن زندگی می‌کنند، یک قالیشویی معتبر و خوشنام را معرفی کنیم. قالیشویی چله ابریشم خدمات متنوع شستشو و خشکشویی را به مشتریان ارائه می‌کند. امیدواریم این اطلاعات به شما کمک کند تا با تمیز کردن فرش و موکت نظافت را رعایت کنید و ماندگاری فرش و موکت را افزایش دهید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *