قالیشویی جنت آباد شمالی

قالیشویی جنت آباد شمالی


یک راهنمای کامل درباره خدمات قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی

لکه‌برداری و شستشوی انواع فرش‌های دستبافت و ماشینی، لکه‌برداری مبلمان و صندلی‌های ناهارخوری به تخصص و مهارت و دسترسی به منابع آب غیر شرب نیاز دارد. این روزها اغلب افراد برای دسترسی به این امکانات از خدمات قالیشویی‌های معتبر استفاده می‌کنند. پیشنهاد ما به کسانی که در جنت آباد شمالی و اطراف آن سکونت دارند، این است که از خدمات قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی استفاده کنند. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خدمات متنوع قالیشویی چله ابریشم

یکی از مهم‌ترین اقدامات نظافتی، لکه‌برداری و شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی و موکت است. برای لکه‌برداری و شستشو لازم است از ماشین آلات و دستگاه‌های تخصصی قالیشویی‌ها استفاده کنیم. این  دستگاه‌ها فرش و موکت را به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک لکه‌برداری و تمیز می‌کنند و کارهای شستشو و خشک کردن فرش‌ها را با کیفیت بالا و دقت انجام می‌دهند. 

زیرا امکان دارد نیروی انسانی در اثر خستگی کار خود را با نقص انجام دهد و نتواند فرش و موکت را به درستی بشوید و تمیز کند. در حالی‌که ماشین آلات مخصوص شستشوی فرش و موکت بدون نقص فرش و موکت را می‌شویند. 

بهتر است بدانید دقت بالا تنها برتری شستشوی مکانیزه فرش و استفاده از ماشین آلات بر شستشوی دستی نیست؛ بلکه شستشوی فرش و موکت با ماشین آلات موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های مصرف آب و برق هم می‌شود و سرعت خدمات‌رسانی را بیشتر می‌کند. 

ترمیم فرش‌های کهنه و آسیب‌دیده

نشستن غبار و رفت و آمد مکرر روی فرش دستبافت و ماشینی باعث می‌شود الیاف آن‌ها کثیف شوند و ریشه‌های فرش‌ها از بین برود. حتی ممکن است قسمتی از فرش به واسطه نفوذ رطوبت پوسیده و فرسوده شود. شما می‌توانید به جای اینکه فرش آسیب‌دیده و کهنه را کنار بگذارید و برای خرید فرش جدید هزینه کنید، از خدمات کارکنان قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی استفاده کنید. 

رفوکاران حرفه‌ای و باسابقه این مجموعه می‌توانند با استفاده از ابزارهای مخصوص رفو ریشه‌ها را ترمیم کنند و آسیب‌هایی نظیر سوختگی یا پارگی را محو نمایند تا فرش مجددا قابل استفاده باشد. 

 یکی از مزایای مهم استفاده از خدمات قالیشویی چله ابریشم جنت آباد شمالی این است که هزینه خدمات رفوی فرش کاملا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. زیرا رفوکاران قالیشویی جنت آباد شمالی انواع فرش آسیب‌دیده را بررسی می‌کنند و پیش از شروع رفو هزینه خدمات را به شما اعلام می‌کنند. 

ترمیم فرش های کهنه و آسیب دیده در قالیشویی چله ابریشم

خشکشویی مبلمان استیل و راحتی

پارچه‌های مبلمان سلطنتی و راحتی به دلیل نفوذ گرد و غبار کدر می‌شوند و نیاز به لکه‌برداری و خشکشویی دارند. اما همه ما می‌دانیم که امکان شستشوی مبلمان وجود ندارد و تماس آب با مبلمان باعث خراب شدن پایه‌های چوبی و فوم آن می‌شود.  بنابراین بهتر است از خدمات خشکشویی مبلمان در قالیشویی استفاده کنیم. 

همانطور که کارکنان قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی در محل حاضر می‌شوند و تشک خوشخواب را تمیز می‌کنند، برای شستشو و تمیز کردن لکه‌های مبلمان هم در محل حاضر می‌شوند و خشکشویی مبلمان استیل و راحتی را انجام می‌دهند و تمام لکه‌ها را تمیز می‌کنند. 

در قالیشویی جنت آباد جنوبی و شمالی از شوینده‌های مرغوب و درجه‌یک استفاده می‌شود تا آسیبی به فرش و موکت وارد نشود و طول عمر و ماندگاری آن‌ها کم نشود.  

خشکشویی تشک خواب در محل

شستن و تمیز کردن تشک خوشخواب در منزل امکان‌پذیر نیست. زیرا شوینده‌ و آب وارد الیاف تشک خوشخواب تک‌نفره و دو نفره می‌شود و به آن آسیب می‌زند. اما اگر از خدمات خشکشویی قالیشویی در محل استفاده کنید می‌توانید بدون نگرانی و دغدغه تمام لکه‌های روی تشک را به‌راحتی تمیز کنید. 

یکی از مزایای استفاده از خدمات قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی این است که کارکنان قالیشویی از شوینده‌های درجه یک و مرغوب برای پاک کردن لکه‌ها استفاده می‌کنند تا آسیبی به کیفیت تشک خوشخواب وارد نشود و کیفیت آن کم نشود. 

همچنین یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات چله ابریشم در جنت آباد شمالی این است که نیازی به حمل و نقل تشک خوشخواب وجود ندارد. زیرا کارکنان قالیشویی با شما هماهنگ می‌کنند و در محل حاضر می‌شوند و شما می‌توانید به سادگی از نظافت و لکه‌برداری تشک‌ها اطمینان داشته باشید. 

قالیشویی جنت آباد شمالی

چرا فرش و موکت را به قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی بسپاریم؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ضرورت استفاده از خدمات متنوع قالیشویی چله ابریشم چیست. بهتر است بدانید در قالیشویی جنت آباد تعرفه‌های ارائه خدمات کاملا منصفانه است، زیرا این قالیشویی تحت نظر اتحادیه قالیشویان فعالیت می‌کند. اتحادیه قالیشویی نرخنامه منصفانه‌ای در اختیار قالیشویی‌ها می‌گذارد تا مطابق آن به مشتریان خدمات ارائه نمایند. 

همچنین در قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی از شوینده‌های درجه یک و مرغوب استفاده می‌شود تا کیفیت الیاف فرش تغییر نکند و دیگر نگران از دست رفتن کیفیت فرش نباشید. 

حتی با استفاده از خدمات متنوع قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی لازم نیست نگران زمان تحویل سفارشات باشید. زیرا سفارشات شما بدون خلف وعده، زمانی که منتظر هستید به شما تحویل داده می‌شوند. این ویژگی برای مشتریان اهمیت زیادی دارد و باعث آرامش خاطر آن‌ها می‌شود. 

چگونه سفارشات شستشو و خشکشویی قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی را ثبت کنیم؟

در قالیشویی چله ابریشم برای سهولت ثبت سفارش و افزایش رضایت مشتریان دو شیوه برای ثبت سفارش در نظر گرفته شده است.
• ثبت سفارش در قالیشویی با تماس تلفنی 
متقاضیان دریافت خدمات از شعبه جنت آباد شمالی قالیشویی چله ابریشم می‌توانند سفارشات خود را از طریق شماره ۲۶۶۰۳۷۵۸(۱۰ خط ویژه) ثبت کنند.
• ثبت سفارش از طریق سایت 
ویژگی مهم ثبت سفارش آنلاین در قالیشویی این است که شما می‌توانید بدون محدویت مکانی و زمانی سفارش شستشوی فرش یا خدمات خشکشویی مبلمان و تشک خوشخواب را ثبت کنید.

جمع بندی

برای سپردن شستشوی فرش و موکت یا خشکشویی مبلمان و صندلی ناهارخوری به قالیشویی باید دقت کنیم و سعی کنیم مرکز معتبری را انتخاب کنیم. ما در این مطلب سعی کردیم راهنمای کاملی درباره خدمات مختلف قالیشویی چله ابریشم در جنت آباد شمالی در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات راهنمای مناسبی برای شما باشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *